Infaq for Yemen 2022

Salam.

Kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah menderma buat Infaq Yemen pada tahun ini. Lebih daripada 500 orang telah menderma & sumbangan anda amat dihargai.

Sumbangan yang diterima akan digunakan untuk membeli selimut dan bakul makanan, dan seterusnya, pihak Waarif Faoundation di Yemen akan edarkan kepada mereka yang memerlukan. Proses ini akan mengambil masa sebanyak 3 minggu hingga sebulan. Gambar-gambar akan siap setelah pihak Waarif selesai kesemua barangan Infaq itu, in Shaa Allah.

Semoga Allah memberkati usaha kita bersama ini.

Update (27/12/22): Alhamdulillah, kami baru terima berita yang barang-barangan infaq di Yemen sudah dibeli dan sedang disiapkan untuk agihan tidak lama lagi. Terima kasih atas sumbangan anda semua. Kami akan update sekali bila infaq anda sudah diagihkan kepada para penerima.

-------------------------------------------

Salam.

We would like to thank everyone who has participated in this year’s Infaq for Yemen. More than 500 donors came forward to help out & your contibutions are greatly appreciated.

Your donations will be used to purchase the blankets and food baskets, and distributions will take place after. This whole process may take 3 weeks up to a month. Photos will be available after everything is complete, in Shaa Allah.

Update (27/12/22)Alhamdulillah, we were just informed that the items for Infaq in Yemen have been purchased and is being prepared for distribution soon.
Thank you for your donation. We will update again soon, when the distribution of Infaq items is completed.

CharityHumanitarianYemen